HTML

bala beveszi new yorkot!

egy kisfiú a nagyvárosban. kalandos és izgalmas két hónap. A kérdés csak az, hogy mennyi idő alatt lehet lejutni a 71. emeletről (gyalog)?

Friss topikok

  • elgondolkodo: Google; Wass Albert, A Patkányok honfoglalása (2009.07.10. 09:48) Mickey Rat
  • gybala: LADY GAGA!!! OH MY GOD!! Még azelőtt láttam, hogy celebpunci lett volna!!!! Már akkor láttam, ho... (2009.04.08. 09:50) 7vége
  • Dorka: Bazsi, 70.! a 70. helyről kezd Szávay Ági! :))))))) BOCCCSI! Puszi! (2007.08.23. 11:13) US OPEN
  • mmano: nagyon lekötött a blogod, csak így tovább... mehetnél többet az anf-hez fotózgatni :) (2007.08.08. 14:02) szupercukiság #2
  • Annamanna: Bala, ez mind nagyon fasza!!! hihetetlenek a képek, és nagyon irigyellek :) vigyázz magadra, és n... (2007.08.07. 16:07) PS.1. (Public School? Post Scryptum?)

a reklámok Mekkája

2007.07.09. 18:02 gybala

Eddig mindig a Times Square volt az első hely, ahova a new yorki látogatások alatt elmentem, de most, hogy nem csak túristáskodom csak a hétvégén jutottam el a híres térre.

Tele fénnyel és reklámmal, videókkal, különleges felületekkel ezt a teret még az űrből is látni lehet. Itt csoportosulnak a Broadway színházak, a legjobb éttermek, az MTV egyik stúdiója is itt van (innen megy a TRL élőben minden délután). Vann itt Planet Hollywood, Hard Rock Café, Toys'r'us játékbolt és rengeteg ember.

Kicsit olyan, mint egy vallási központ. Az egyik sarkon krisnások énekelnek, a másikon egy katolikus család gyűjt valamire pénzt. Odébb fekete zsidók csili-vili dávidcsillagos övvel tanítanak valamit. Fotózom őket, amikor odalép az egyik, hogy "donation?". Nem voltam hajlandó adományt adni. Majdnem elővettem az "én is jewish, te is jewish" kártyát, de nem kezdtem bele. Erre nem engedte, hogy fotózzak.. Na szép...

 Hamisítvány designer táskák, napszemüvegek 5 dollárért. Olyan filmeket árulnak nagy fekete zacskókból amik még a mozikban sincsenek.

bling bling jews

https://www.youtube.com/watch?v=USnEe4-LTGo

Szólj hozzá!

Címkék: reklámok times black jews square advertising krisna bling bling

A bejegyzés trackback címe:

https://bala.blog.hu/api/trackback/id/tr19114822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása